KLIMAKS PEMERKOSAAN TERHADAP DARJAT ISLAM.





Saya mendapat email daripada bapa saudara saya yang menghantar 2 keping gambar yang dicipta “syaitan laknatullah” yang memang amat biadap terhadap agama islam dan Allah.

apakah kedudukan umat islam sekarang..??


bangang..di sukai orang ramai!!!

Beginilah maruah islam diperlakukan tanpa pembelaan daripada pemimpin dunia islam kononnya.

Yahudi laknatullah di atas segala porak peranda yang dilakukan diatas muka bumi..bagaimana mereka mengambarkan agama islam dan kristian di bawah tapak kasut mereka sahaja.Begitu mudah mereka menghancurkan kristian dan sekarang islam dihancurkan,perkara ini tidak akan berlaku.Di seluruh pelusuk dunia,umat islam di pijak dan di hempep hingga ke lubang cacing oleh Israel dan pemimpin fasik di Negara islam.Di pattani selatan Thailand,chencen sempadan rusia,Kashmir,Afghanistan,Mindanao selatan Filipina,Iraq,Indonesia,umat islam india,umat islam china dan banyak lagi!!!.

DIMANAKAN KITA???DI 4K..??KATIL,KAFE,KULIAH,KEDAI???SAHAJA???

PANDANGAN ANDA..???

Nilai gambar ini plak..

?????!!!!

0 comments:

Post a Comment

Subscribe to Feed


a.l.a.m.i.n.d.a. h.i.w.a.r


ShoutMix chat widget

Singgah

Followers

 

About You!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras id arcu nulla. Donec eu risus nisl, id cursus justo. Proin non mauris enim, eu suscipit libero. Fusce eget nunc nibh. Integer elementum consectetur sagittis. Quisque adipiscing auctor risus, id vulputate eros auctor vel. Vivamus pellentesque arcu vel libero eleifend sed aliquam

Free CSS Template by CSSHeaven.org TNB